Els ulls de la història. L’experiència didàctica consisteix en un conjunt de recursos educatius pensats per treballar prèviament i posteriorment a l’experiència virtual.
Aquests suports seran documents que es podran descarregar i que es basaran en les noves metodologies d’aprenentatge.
Descarregueu-la aquí (Pròximament)
Descarregueu-la aquí (Pròximament)
Continguts previs
Els materials, pensats per ser tractats en sessions prèvies a l’experiència de realitat virtual, desenvoluparan diversos coneixements curriculars, que poden ser coneixements propis de la temàtica del patrimoni que s’està treballant (etapa històrica i context social, estil artístic i arquitectònic, etc.) o bé coneixements més transversals que formin part del fil argumental de l’experiència.Aquests suports seran documents que es podran descarregar i que es basaran en les noves metodologies d’aprenentatge.
Continguts posteriors
Una vegada acabada l’experiència de realitat virtual, els centres tindran disponible al web un apartat d’activitats per consolidar l’aprenentatge. Seran propostes de caràcter pràctic i funcional que promoguin l’assoliment de les competències i els criteris d’avaluació establerts al currículum, com per exemple, mapes mentals, activitats d’aplicació a les noves tecnologies, destreses de pensament o activitats manipulatives.Programació d’aula
La programació permet saber quins sabers, criteris d’avaluació i competències s’estan treballant en aquesta experiència, i estableix la relació entre les tres categories.Descarregueu-la aquí (Pròximament)
Rúbrica
La rúbrica és un suport en l’avaluació del contingut curricular. Parteix dels criteris d’avaluació del currículum i estableix quatre nivells d’assoliment.Descarregueu-la aquí (Pròximament)