Com participar? | Patrimoni Cultural. Generalitat de Catalunya

Qui hi pot participar?

Per participar en les Jornades Europees de Patrimoni 2025, institucions públiques o privades han d’organitzar activitats relacionades amb el patrimoni cultural de caràcter gratuït durant els dies 10, 11 i 12 d’octubre.

Com es pot participar?

Per poder participar en les JEP, cal complir les següents condicions:

  • Organitzar activitats gratuïtes durant els dies de celebració de les Jornades.
  • Inscriure l’activitat a l’agenda en línia de les JEP 2025.
  • Fer difusió de les respectives activitats fent ús de la imatge gràfica de les Jornades Europees de Patrimoni proporcionada per l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural.
  • Assumir la responsabilitat de l’organització i les despeses dels actes amb què es participa en les Jornades.
  • Facilitar les dades de visitants mitjançant els canals que l’organització de les JEP posarà a disposició dels participants.
  • Participar en l’avaluació de les Jornades un cop hagi finalitzat l’esdeveniment.

Descarrega el document amb idees d'activitats

Descarrega el kit gràfic

Fins quina data es pot fer la inscripció?

La data límit d’inscripció a les JEP 2025 és el 15 de setembre del 2025. Per tal de formalitzar la inscripció, cal inscriure l’activitat a l’agenda en línia seguint el següent formulari.

Podeu sol·licitar les claus d’accés i la guia d’estil per inscriure la vostra activitat al següent correu electrònic: jep_acdpc@gencat.cat.


Més informació:

Àrea de Mediació – Agència Catalana del Patrimoni Cultural
Correu electrònic: jep_acdpc@gencat.cat