Programa i conclusions: canvi de perspectiva: preguntar, escoltar, connectar i col•laborar | Patrimoni Cultural. Generalitat de Catalunya

Programa i conclusions: canvi de perspectiva: preguntar, escoltar, connectar i col•laborar

1A JORNADA PATRIMONI I ESCOLA

Divendres 27 de novembre de 2015 al Museu Arqueològic de Catalunya.
Organitza: Agència Catalana del Patrimoni Cultural.

Els programes educatius dels equipaments patrimonials ofereixen un ampli ventall d’activitats a les escoles, dissenyades en formats diferents i pensades per als diferents nivells educatius. Són activitats interessants i motivadores, que proposen oportunitats d’aprenentatge actiu, enfocaments innovadors i generen una bona experiència en els grups escolars.

Sovint però, el disseny d’aquesta oferta es planteja només des de la perspectiva interna de l’equipament. Rarament es considera l’oferta d’altres centres, ni es té una idea clara de les necessitats i expectatives de les escoles o es contemplen tots els elements de l’alineament d’activitats i materials als requeriments curriculars (objectius, continguts i competències associades).
 

Documents