La complicitat amb l’escola com a estratègia per incorporar el currículum competencial a les activitats educatives patrimonials | Patrimoni Cultural. Generalitat de Catalunya

La complicitat amb l’escola com a estratègia per incorporar el currículum competencial a les activitats educatives patrimonials

2A JORNADA PATRIMONI I ESCOLA
 

Dissabte 1 d’octubre de 2016 al Museu d’Història de Catalunya
Organitza: Agència Catalana del Patrimoni Cultural.
 

L’any 2015, a la 1a Jornada Patrimoni i Escola, es va plantejar la necessitat d’incorporar el marc competencial en el disseny de les activitats educatives dels equipaments patrimonials. Si bé alguns dels equipaments mencionen l’aprenentatge competencial com a base de les seves propostes, aquestes encara són minses i la realitat és que en el seu desenvolupament s’hi detecten mancances importants.

La II Jornada Patrimoni i Escola, us ofereix un espai de formació i d’intercanvi amb dos tipus principals d’activitats: les sacsejades que ens permetran trencar esquemes i plantejar noves mirades, i els còctels, que ens presentaran experiències pràctiques i participatives. Igualment, representarà el tret de sortida de la Comunitat de Pràctica permanent que ha de servir per implantar propostes innovadores als diferents equipaments patrimonials i als centres docents.
 

Documents: