Entrem en una obra d’art! Visita a la Torre Blava | Patrimoni Cultural. Generalitat de Catalunya

Agenda cultura educació

Fitxa Tècnica

  • P3
  • P4
  • P5
  • CI
  • CM
  • CS
  • FAM

Educació artística, visual i plàstica, Activitats transversals

50 minuts
TORRE BLAVA - ESPAI GUINOVART
el Garraf
93-815.42.02
35 €/grup
Monument

Entrem en una obra d’art! Visita a la Torre Blava

Visita guiada

Entrar a la Torre Blava és endinsar-se en una obra d'art. A través d'una visita dinàmica i participativa, els alumnes descobriran l'obra de Josep Guinovart, un dels artistes més importants de l'art del segle XX a Catalunya, i per mitjà de les històries que ens explica la Torre, aprendran llegendes i tradicions vinculades al mar Mediterrani i la seva gent, així com relatives a la història marinera de Vilanova i la Geltrú. 

Aquesta activitat es pot realitzar durant tot el curs escolar, de dimarts a divendres de 10 a 14 h. Per a reservar les diferents activitats, cal posar-se en contacte amb el Servei Pedagògic de l’Institut de Patrimoni Cultural de Vilanva i la Geltrú a través del telèfon 93 815 42 02 o bé a través del correu electrònic spedagogic@ipac.cat.

comunicativa, lingüística i audiovisual, artística i cultural, coneixement i la interacció amb el món físic, social i ciutadana

Objectius de l'activitat

Apropar l'alumnat al món del mar a través d'una obra d'art.

Conèixer històries i llegendes sobre Vilanova relacionades amb el mar.

Identificar diferents elements vinculats a la història local i a la dels pobles del Mediterrani.

Descobrir l'obra de Josep Guinovart.

Aprendre a observar i descriure una obra d'art: formes, textures, colors.

Descobrir diferents arts (pintura, poesia, música) inspirades amb el mar.

Conèixer i valorar el patrimoni i la històricoartístic de la ciutat.

Cerca més activitats