Ara fa mil anys el príncep àrab Abd-ar-Rahman III va fer construir un castell damunt l’antiga acròpolis romana. És el castell de Sant Joan, conegut com “el castell de la Suda”. Quan els cristians van arribar van reformar-lo al seu gust i el van convertir en una presó i en un palau reial. I és que durant milers d’anys Tortosa ha estat un territori tan desitjat que a través dels seus monuments podem resseguir les civilitzacions, pobles i cultures que hi han passat!
Escolta l'episodi!
Juga al quiz!
ACTIVITATS FAMILIARS
Visita guiada al castell. Endinsa't en la història d'un cavaller templer i recorre diferents indrets de la ciutat de Tortosa!
Joc de la Cucafera. Gaudeix d'aquesta activitat lúdica pensada per famílies que vulguin conèixer Tortosa i submergir-se en un recorregut captivador i ple d'aventures!
Joc al Passeig de les Cultures. Descobreix els personatges més importants de la història de Tortosa mentre camines pel Passeig de les Cultures!
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar la teva experiència de navegació, analitzar el trànsit del web i personalitzar el contingut que es mostra. Pots acceptar-les, rebutjar-les totes o configurar-les.
AnalíticaRecullen informació anònima sobre l'ús del web, les pàgines que visites, els elements amb els quals interactues i com has arribat al web. Aquesta informació es fa servir per analitzar el comportament dels usuaris al web i millorar-ne l'experiència.