De la mà d’aquest concepte, el temps, entrarem en un món complex i extraordinari, el de la pesca, i coneixerem tots els agents que hi estan implicats: consumidors, espècies i els diferents oficis que viuen del mar.
CONTINGUTS
Les espècies valorades comercialment
Les diferents espècies segons el lloc del mar que habiten: pelàgics i bentònics
On es pesca: la plataforma continental
El port com a nexe entre l’home i el mar
Els diferents oficis: pescadors, mestres d’aixa, calafats, peixaters, etc.
Les diferents tècniques de pesca: palangre, encerclament, arrossegament, tresmall,
El camí cap a una activitat pesquera sostenible i el nostre paper com a consumidors
PROCEDIMENTS
Visita dinamitzada: els participants amb l’ajuda de l’educador i d’una sèrie d’objectes relacionats amb el concepte de temps s’endinsaran en el món de la pesca.
Observació i interpretació de diferents maquetes dels sistemes de pesca
Visualització de material audiovisual
comunicativa, lingüística i audiovisual, aprendre a aprendre, autonomia i iniciativa personal, coneixement i la interacció amb el món físic, social i ciutadana